سه گیاه دارویی کمیاب را بشناسید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 7 مرداد 1398
بازدید : 18
نویسنده : admin


وی در ادامه با اشاره دیگر گیاه دارویی کم‎‌یاب، بیان کرد: داروی معدنی «خبز» مانند نمک است که در کشور‌های اروپایی بسیار مصرف می‌شود.
افرا با بیان اینکه مصرف «خبز» موجب دفع اسید‌های اضافی بدن می‌شود، گفت: به دلیل تغذیه صنعتی، با بالا رفتن اسید معده بدن به زودی تحلیل می‌رود و افراد دچار پوکی استخوان می‌شوند.
وی ادامه داد: بیشتر غذا‌ها به صورت اسیدی هستند که اگر «خبز» روی هر ماده اسیدی ریخته شود موجب خارج شدن اسید خواهد شد. وی تاکید کرد: این ماده معدنی جایگزینی برای نمک نیست، باید در پایان پخت غذا به آن افزوده شود، زیرا اگر در حین پخت استفاده شود غذا را تلخ می‌کند.
افرا گفت: خبز برای کسانی که دارای ریفلاکس معده هستند داروی معجزه‌آسایی است به این صورت که بعد یا قبل از غذا باید مزه مزه کنند، همچنین عوارضی برای آن مشاهده نشده است.
وی ادامه داد: برای عفونت سینوس‌ها باید آن را جوشاند به گونه‌ای که رقیق شود و سپس استنشاق کرد، همچنین برای عفونت گلو به صورت قرقره و برای از بین بردن عفونت رحم باید شستشو داد.
محقق طب اسلامی در استان با اشاره به اینکه بالا بودن اسید معده از دلایل خرابی دندان‌های عقب است، تصریح کرد: شیرینی خمیردندان نیز موجب تخریب دندان‌ها می‌شود که بهتر است از نمک برای تمیز کردن دندان‌ها استفاده کرد، ترکیب خبز و ذغال فعال برای سفید شدن دندان‌ها مناسب است.
وی افزود: لاغری یا چاقی‌های مزمن ناشی از انباشته شدن اسید است که موجب اضافه وزن می‌شود.
افرا خاطرنشان کرد: استفاده از نمک دریا به دلیل داشتن مواد مضر و دارا بودن سنگریزه یا تیره رنگ بودن، توصیه نمی‌شود و تنها از نمک طبیعی که از برخی معادن سمنان یا برخی دریاچه‌ها استخراج می‌شود، باید استفاده کرد.

منبع:shomanews



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان zorika و آدرس zorika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com